مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-27سياسي

تبیین فلسفه و ره آورد امامت و ولایت در کلام فاطمه زهرا سلام الله علیها


جامعه ای که ملاک عملش قرآن و دستورات اهل بیت علیهم السلام باشد، از سرچشمه وحی اشراب خواهد شد؛ بیان حکم از سرچشمه وحی بهترین تضمین وحدت و پرهیز از اختلاف در جامعه اسلامی است.

- ایسنا/قم  سخنران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: جامعه ای که ملاک عملش قرآن و دستورات اهل بیت علیهم السلام باشد، از سرچشمه وحی اشراب خواهد شد؛ بیان حکم از سرچشمه وحی بهترین تضمین وحدت و پرهیز از اختلاف در جامعه اسلامی است.

به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ آیت الله حسینی قزوینی شب گذشته در محفل معارفی حرم مطهر که در شبستان امام خمینی (ره) و در آغازین روزهای ایام فاطمیه برگزار شد، ضمن اشاره به دفاع جانانه صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها از جایگاه امامت، تصریح کرد: زهرا مرضیه سلام الله علیها با قول، سیره و عمل از جایگاه ولایت دفاع کردند تا شهیده راه دفاع از امامت و ولایت شدند.

وی ضمن تبیین عصاره امام شناسی و معرفت امام در صدیقه طاهره، با تأکید بر این که فاطمه زهرا سلام الله علیها بانویی است که اگر مرد بود، به جای رسول الله می بود، اظهار داشت: بالاترین مرام صدیقه طاهره این است که بعد از رحلت نبی مکرم اسلام جبرییل امین برای احدی نازل نشد، مگر این که خدمت فاطمه زهرا سلام الله علیها شرفیاب شده، نسبت به فقدان وجود نبی مکرم اسلام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین فلسفه و ره آورد امامت و ولایت در کلام فاطمه زهرا سلام الله علیها

تبیین فلسفه و ره آورد امامت و ولایت در کلام فاطمه زهرا سلام الله علیها